piątek, 4 października 2013

Na dobry początek...

Czas wystartować!!! Kierowany zazdrością i chęcią spróbowania własnych sił, postanowiłem założyć blog, który zasadniczo ma traktować o przeczytanych przeze mnie książkach.
Na początek książka dla osób mających trochę wyobraźni i lubiących wyzwania:

autor: Aleksandra i Daniel Mizielińscy
tytuł: Mam oko na litery
ocena: 6/6


Ale tu tłoczno! Gdzie nie spojrzeć, aż roi się od postaci, przedmiotów i zwierząt. Czy znasz ich nazwy? Sprawdź to! Na czym gra łoś muzykant? Kto zagląda w paszczę krokodyla? Jakie zwierzę ściga się z zającem? Wyszukuj rzeczy, których nazwy zaczynają się na literę podaną w lewym lub prawym górnym rogu ilustracji. Czy uda Ci się odnaleźć wszystkie? Liczba pod literą podpowie Ci, ile jest ich na pewno. A może zdołasz znaleźć jeszcze więcej? Do dzieła!


Jeśli potrafisz, możesz szukać słów także w innych językach.
Zachęcony powyższym opisem, otworzyłem książkę i starałem się wyszukać wszystkie słowa na "A", zdziwiłem się, ale zadanie nie było tak łatwe na jakie wygląda.
Książkę polecam wszystkim Rodzicom, nauczycielom i każdemu kto chce sprawdzić swoje umiejętności językowe.



Może ktoś przyłączy się do zabawy i wyszuka słowa na "D"?

2 komentarze:

  1. Drabina, drwal, duch, dym, deszcz i dzięcioł... Więcej nie dam rady....

    A, życzę powodzenia i mnóstwa pomysłów... Fajnie, że zacząłeś pisać... No wiesz, nadal planuję wspólną książkę...

    Pozdrawiam
    Anna M.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dodam: drzewo i doniczkę.
    Anno M. dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zainteresowanie moim blogiem!!!