poniedziałek, 14 października 2013

"Ekskluzywny macho" Tatiana Polakowa

Ekskluzywny macho - Tatiana Polakowa






autor:  Tatiana Polakowa           
tytuł:  Ekskluzywny macho
rok wydania: 2008
wydawnictwo:  Przedsiębiorstwo Wydawnicze Rzeczpospolita SA
ocena: 5/6


Dlaczego akurat ta książka?
Kolejna wizyta w taniej księgarni zakończona sukcesem w postaci trzech książek Tatiany Polakowej, zakupionych za kilka złotych. Czy warto? To pytanie postawiłem sobie rozpoczynając czytanie pierwszej ze zdobyczy (odpowiedź w części oceniającej mojej blogowo-recenzenckiej tabelki). Następne książki odkładam na stosik „poczekalnia”, żeby nie znudzić się jednym (zwłaszcza nowym) Autorem.
Słów kilka o fabule:
Olga Riazancewa zostaje poproszona o ochronę biznesmena Piotra Safranowa, podczas rejsu z podopiecznym i jego znajomymi zostaje zamordowana Anna, to pierwsza z ciągu kilku ofiar. Olga chcąc rozwiązać zagadkę wprowadza zamęt w półświatku mafijnym miasta, czy uda się jej doprowadzić podejrzanych przed oblicze Temidy?
Cytaty:
Nagle tajemniczy mężczyzna pojawił się na ścieżce prowadzącej w głąb parku, podszedł do latarni, jeszcze chwila i… Zaklęłam szpetnie. Tego kroku nie da się pomylić z żadnym innym. Siwa grzywa…(…)
Moja ocena:
Warto było wydać 7 złotych na tę książkę. Ciekawa fabuła, pomysły na zbrodnie oraz zaskakujące rozwiązanie, więc można w powieści znaleźć wszystko, co potrzebuje porządny kryminał. Zazwyczaj sceptyczne podchodzę do wątków miłosnych, w przypadku historii Olgi zostałem miło zaskoczony. Książkę polecam wszystkim miłośnikom kryminałów.
Niestety znalazłem kilka błędów redaktorskich – brakujące lub powtarzające się słowa.
Przydatne linki:


1 komentarz:

Dziękuję za komentarz i zainteresowanie moim blogiem!!!